Internetinės rinkodaros patarimai verslui

Emocinis dizainas – kas tai?

„Emocijos ne visuomet priverčia susimąstyti nedelsiant, bet jos visuomet priverčia veikti greitai.“  (Viljamas Džeimsas) Jei svetainės dizainas yra gražus, tačiau neatitinka lankytojų tikslų – jis yra bevertis. Gerai žinoma, kad kiekvienam verslui internete svarbiausia yra pritraukti lankytojus į savo internetinę svetainę ar e. Parduotuvę. Agresyvaus skaitmeninio marketingo (reklamos, baneriai, iššokantys skelbimai) laikai jau baigėsi, nes […]

Kaip pritraukti klientus į savo svetainę ar e. parduotuvę?

Lankytojų kelionė iki jūsų svetainės ar e. parduotuvės retai būna tiesus kelias nuo taško A iki taško B. Dažniausiai lankytojai keliauja zigzagais, grįždami į pradinį tašką, sukdami ratus, skaitydami kitų pirkėjų patirtį ir keisdami keičia kelionės tikslą, nes pamatė tašką C ir t.t. Pagal naujausius paspaudimų srauto duomenis, tampa aišku, kad jūsų lankytojas yra nuolat […]

Trumpas internetinės svetainės kūrimo(si) vadovas

Svetainės kūrimas, kaip ir bet kuris darbas, kurį darote – tai jūsų efektyvumo, laiko ir darbų planavimo išbandymas. Tai atsakomybės prieš save ir kitus testas. Jei kažkada siuvotės naują drabužį žinote, kad pirmiausiai patys turite žinoti, ko norite arba labai tiksliai papasakoti, kur ir kokiomis progomis šį drabužį dėvėsite. Iki galutinio varianto būtini primatavimai ir […]

Logotipai ir Google raktažodžiai: ar gali įmonės pavadinimas nugalėti Google raktinius žodžius?

Du skirtingi pasakojimai apie Prekės ženklą ir Google. Pirmame paprastais žodžiais papasakota verslo istorija, o antrame paaiškinama to pačio verslo situacija Google kontekste. 1. Linksmai. Kaip Vilmutė aplenkė Haroldą ir Alių Vilma ir Haroldas – kaimynai ir konkurentai. Abu turi didelius sodus ir rudenį prekiauja obuoliais. Vilma – veikli moterytė. Kadangi ji paveldėjo sodą iš […]

Neurodizainas

Sulciu Tropicana pakuotes pokyciai, kurie leme pardavimu pokycius

Kiekvienas pardavėjas rūpinasi savo prekinio ženklo žinomumu, nepaisant to, kiek pats prekinis ženklas yra išvystytas. Tai gali būti profesionalus logotipas su visa stiliaus knyga (angl. brandbook), parduotuvės pavadinimas, turintis savo spalvas ir vizualų pavidalą arba paprasčiausias tekstas, kviečiantis galimą vartotoją pasirinkti konkretų prekinį ženklą. Norint patobulinti savo prekės ženklą ir išsiskirti iš konkurentų, šiuolaikinė rinkodara siūlo įdomų […]

Animuoti personažai rinkodaroje

Animaciniai veikėjai dažnai naudojami įvairiuose rinkodaros sprendimuose. Jie atsiranda ne tik ant produktų pakuočių, bet yra naudojami ir įvairiose reklamose, aiškinamojoje vaizdinėje medžiagoje. Taip pasakojamos istorijos ir pristatomos idėjos yra pateikiamos patraukliai bei visiems suprantamu būdu, todėl animuoti vaizdo klipai ir trumpi filmukai gali daryti įtaką tam visuomenės segmentui, kuriam ir yra skirta informacija. Dėl šių […]

Spalvų parinkimo teorijos

Amerikiečių žurnalistas ir 2006 metų JAV atminties čempionato nugalėtojas Joshua Foer vienoje iš savo knygų rašė, jog kažką įsimename tada kai tai yra aktualu, reikšminga ir spalvinga. Visi iš šių aspektų yra būtini ir internetinėje rinkodaroje. Kuriant internetinę svetainę, el. parduotuvę, prekinį ženklą ar naujienlaiškį labai svarbu padaryti, kad tai būtų aktualu ir reikšminga potencialiam […]

Kaip pasirinkti tinkamus šriftus internetinei svetainei?

Teisingas šriftų pasirinkimas internetinėje svetainėje lemia, ką lankytojas mano apie bendrą jūsų svetainės dizainą ir kaip jis suvokia svetainės turinį. Norėdami, kad lankytojas nepaliktų jūsų svetainės vos ją atsidaręs, turėtumėte suprasti, kur ir kokius šriftus naudoti. Kartais nutinka ir taip, kad tam tikri internetinės svetainės šriftai nepalaiko lietuviškų rašmenų. Esant tokiai situacijai jūsų svetainėje patalpintą turinį skaitys […]

Internetinės rinkodaros gairės savarankiškam darbui ir SEO gairės specialisto akimis

Statistika

Šiame straipsnyje pateikiame internetinės rinkodaros gaires, kurių pagalba galite savarankiškai pagerinti savo internetinės svetainės matomumą Google paieškoje. Taip pat pateikiame ir antrą straipsnio dalį – SEO gaires specialisto akimis, kur iš techninės pusės paaiškinti svetainių bruožai, padėsiantys pakilti Google paieškos sistemoje. Google paieškos algoritmo atnaujinimai vyksta nuolat, todėl norime pabrėžti, kad šios rekomendacijos yra aktualios […]

12 internetinių svetainių, kuriose galite rasti nemokamų nuotraukų

nemokamu paveiksleliu paieska

Ar daug laiko praleidžiate ieškodami nemokamų nuotraukų internete? Dažnai girdime nusiskundimus, kaip sunku surasti tinkamą nuotrauką ne tik komerciniam, bet ir asmeniniam naudojimui. Nors neseniai rašėme apie tai, kad 2017-aisiais vis labiau populiarės originalių nuotraukų naudojimas, tačiau neturint galimybės greitai užfiksuoti kadrą, internetiniai fotobankai – puikus problemos sprendimo būdas. Šiame straipsnyje rasite net 12 internetinių […]

2017 metų logotipų dizaino tendencijos

logotipai, prekes zenklas, uzrasine, kava, akiniai

Dizaino tendencijos sparčiai kinta ir norint išlikti moderniu bei traukiančiu akį reikia nuolatos atnaujinti savo įvaizdį. Žinoma, logotipų dizainas nėra išimtis – vienas svarbiausių įmonę reprezentuojančių elementų nuolatos keičia savo vizualųjį pavidalą ir taip siekia atitikti besikeičiančio vartotojo poreikius. Šiame straipsnyje apžvelgėme pagrindinius logotipų dizaino bruožus, kurie 2017-aisiais bus laikomi gero skonio ir naujoviškumo garantu. 1. […]

6 internetinės rinkodaros sprendimai, kurių reikėtų vengti 2017-aisiais

kavine, stalas, mobilusis telefonas rankose

Norint neatsilikti nuo tendencijų ir kryptingai investuoti savo pinigus, vertėtų įsidėmėti ne tik kas bus madinga 2017-aisiais, bet ir vengti to, kas šiemet ims trauktis iš internetinės rinkodaros aukštumų. 1. Svetainės, pritaikytos tik kompiuterio ekranams Google skelbia, kad reitinguojant internetines svetaines paieškos sistemoje bus atsižvelgiama ir į tai, ar jos yra pritaikytos mobiliesiems ekranams. Tikriausiai nebereikia kartoti, kad taip […]

Web dizaino įtaka atsiliepimams iš lūpų į lūpas

jauni zmones sypsosi ir ziuri i plansete

Egzistuojant įvairioms reklamos formoms, dauguma verslininkų labiausiai vertina reklamą, kuri yra platinama iš lūpų į lūpas (angl. Word Of Mouth – (WOM)). Šis reklamos būdas yra puikus ne tik dėl to, kad yra pigiausias iš visų žinomų (nes yra nemokamas), tačiau ir dėl greito bei užtikrinto adresato pasiekimo. Reklama iš lūpų į lūpas – procesas, kurio metu […]

Kaip apsaugoti svetainę nuo turinio kopijavimo?

plansete, ismanusis telefonas, mobiliojo telefono naudotojo rankos

Turinio vagystė internete yra sunkiai kontroliuojama, nes skelbiamos medžiagos kiekis internete sparčiai auga. Tekstus, paveikslėlius, vaizdo įrašus ir kitus kūrybinius darbus dažnai itin lengva pavogti – vos vienu pelės paspaudimu galima padaryti kažkieno darbo kopiją ir skelbti darbą kaip savo. Turinio vagystė gali neigiamai atsiliepti Jūsų įvaizdžiui ir net pačiam verslui. Laimei, yra priemonių, kurios gali padėti apsaugoti turinį […]

12 blogų tinklalapio savybių

dvieju zmoniu rankos, kompiuteris, ismanusis telefonas rankose

Šiomis dienomis kiekvienas verslas turi savo internetinę svetainę – nuo suši restorano iki knygyno. Kiekviena didelė ar maža įmonė gali būti randama internete. Internetinė parduotuvė yra tarsi virtuali vitrina ir dažniausiai iš jos potencialūs klientai susidaro pirmą įspūdį apie įmonę ir tai, ką ji gali pasiūlyti. Todėl reikia žinoti ne tik sėkmingos internetinės svetainės ypatybes, bet ir neigiamus […]

11 sėkmingo tinklalapio savybių

imones informacija, kaladeles su ikonom

Ar nusistatėte, kokių rezultatų reikia jūsų verslui? Padidinti klientų skaičių? Pardavimus? Pelnyti klientų pasitikėjimą ir lojalumą? Šiame straipsnyje pateikiamos pačios svarbiausios svetainės kūrimo ypatybės, kurios padės ne tik įsitvirtinti smulkiajam verslui, bet ir padidinti pardavimų apimtis bei klientų skaičių valdant didesnį verslą. Tinklalapio projektavimo pagrindinis tikslas – palengvinti vartotojų informacijos paieškas. Gerai sukurtų svetainių turinys turėtų būti […]

Internetinė rinkodara – vienas populiariausių būdų reklamuoti savo verslą?

ivairiu rodikliu ismatavimas statistiniais duomenimis

Kuriant rinkodaros planą kiekvienas verslas susiduria su plačiu galimybių ir tikslų įgyvendinimo spektru. Rinkodaros įrankiai svyruoja nuo tradicinių priemonių, tokių kaip skelbimų spausdinimas, radijo ir televizijos reklamos iki naujųjų technologijų panaudojimo tinklaraščio, reklaminių juostų kūrimui ir socialinių tinklų rinkodarai. Tradicinė ar internetinė rinkodara? Daug kam kyla klausimas – ar naudoti internetinę rinkodarą ar pasikliauti tradicine? Kuri geresnė, […]

2017 metų web dizaino tendencijos

Erdvi ir sviesi darbo patalpa, kompiuterio ekranai su vaizdu

Dizainu besidomintiems ir iš to duoną valgantiems žmonėms itin svarbu domėtis tendencijomis, kurios keičiasi gana intensyviai. Web dizainas – ta sritis, kuri juda į priekį dar intensyviau, nes vartotojų poreikiai sparčiai keičiasi, o naujai kuriamos technologijos ir funkcionalumai greitai užima senesnių vietą. Dažniausiai dizaino srities profesionalai ir kritikai net vertina dizaino darbus atsižvelgdami tai, kaip […]

Kaip sukurti tinkamą šūkį verslui?

Rasymo momentas paveikslelyje

Sėkmingi verslo šūkiai (angl. Slogan) yra gana paprasti ir lengvai įsimenami. Pavyzdžiui, išgirdę „Just do it“, dauguma žmonių jau žinotų, kokios kompanijos logotipas puikuojasi šalia šūkio. Šūkis – vienas iš prekinio ženklo elementų, reikšmingas tiek, kiek ir kiti elementai (logotipas, šriftai, spalvos ir kt.). Šūkis puikiai komunikuoja pagrindinę įmonės žinutę klientams. Kokia žinutė turi būti iškomunikuota šūkyje? […]

Spalvų tendencijos

pantone spalvu institutas ir metu spalva „Greenery“

Pasaulinis spalvų institutas „Pantone“ paskelbė 2017-ųjų metų spalvą, kuria šiemet tapo „Greenery“. Šviežias ir gaivus „Greenery“ atspalvis yra tarsi naujos pradžios simbolis. Tai pikantiškas gelsvai žalias atspalvis, kuris asocijuojasi su pirmosiomis pavasario dienomis, kai gamtos žaluma atgimsta ir pagyvina viską, kas mus supa. „Greenery“ yra gamtos neutralumas. Kuo žmonės labiau paskendę šiuolaikiniame gyvenime, tuo didesnis […]

Internetinės parduotuvės – nauda verslui ir klientui

Banko kortele, telefonas, tusinukas, uzrasu knygute

Internetinis apsipirkimas tampa vis dažniau propaguojama apsipirkimo forma. Eurostat duomenimis, Europos Sąjungoje bendras internetu apsipirkinėjančių žmonių rodiklis siekė 65 procentus, o daugiausiai internetu apsipirkinėjo 16-24 metų (68%) ir 25-54 metų (69%) amžiaus grupės. Pagal statistikos duomenis, internetu 2015 metais pirko 32 procentai Lietuvos gyventojų. Per ketverius metus (2012-2016) Lietuvoje gyvenančių ir internete apsipirkinėjančių žmonių skaičius padidėjo daugiau nei […]

Smulkusis verslas: kuriame prekybos strategiją

trys klausimai, kuriuos sau turetu uzduoti kiekviena organizacija

Pirmas žingsnis į sėkmingą prekybos strategiją yra apibrėžti norimus pasiekti rezultatus. Antras žingsnis – pasirinkti teisingus įrankius, kurie padės siekti rezultatų. Šiame straipsnyje rekomenduosime kelias nemokamas priemones, kurios padės jums išsiskirti iš konkurentų tarpo ir stumtelės verslą į priekį. Nr. 1 – dėmesys esamai situacijai Prieš pradedant kurti pardavimų planą smulkiajam verslui, reikėtų atlikti analizę, atsakyti […]

Logotipų kūrimas: kūrybiškumas be įžvalgumo yra bevertis

Spalvu tendencijos, logotipo kurimas, prekes zenklas

Logotipų kūrimas – tai tema verta dėmesio dėl dviejų priežasčių. Pirma – logotipas tai itin svarbi vizualinės komunikacijos priemonė. Antra – prekinių ženklų kūrėjams ir logotipų užsakovams naudinga žinoti prekinių ženklų kūrimo tendencijas. Džiugu, kad vis daugiau vadovų supranta, kad prekinis ženklas ir logotipas yra skirtingi savo apimtimi, tikslais ir reikšme. Prekinio ženklo kūrimą sudaro 3 […]

Paveikslėlių svarba internetinėje rinkodaroje

Paveiksleliu svarba internetineje rinkodaroje

Paveikslėlių svarba internetinėje rinkodaroje yra nenuginčijama. Tobulėjant socialiniams tinklams, tokiems kaip Instagram ir Pinterest matome, kad žmonės teigiamai reaguoja į paveikslėlius ir jie tampa svarbiu rinkodaros elementu. Pasak statistikos, 65 procentai populiacijos turi regimąją atmintį, ir 90 procentų informacijos, perduodamos į mūsų smegenis, yra vaizdinė. Paveikslėlių įtraukimas į straipsnio turinį didina tikimybę, kad Jūsų straipsnis bus […]

Komunikacija ne tik socialiniams tinklams: 3 komunikacijos interneto svetainėje gairės

Komunikacija internete, internetine rinkodara

Ar žinote, kokią komunikacijos internete strategiją pasirinkti – komunikuoti socialiniuose tinkluose ar svetainėje? Tiesa ta, kad abu paminėti būdai gali būti veiksmingi, tik nebūtinai jums. Pirmas ir bene svarbiausias klausimas, kurio galite savęs paklausti – kur „gyvena“ mano tikslinė klientų grupė?[1] ir atsakius, didžiausią dėmesį sutelkti ties ta erdve ar erdvėmis. Kone kiekvienas produktyvaus ir […]

Svetainių kūrimas – Ilgalaikė verslo perspektyva internete

FoxiAD, verslo zinios

Tik įsikūrusią FoxiAD įmonę pastebėjo UAB „Verslo žinios“. Jų dėmesį patraukė etiškas požiūris į verslą, ypač į darbuotojus. Duodant interviu žurnalistė sutiko, jog internetinės rinkodaros rinka yra perpildyta įmonių pasiūlymų, čia dominuoja didelė ir stipri konkurencija, tačiau svarbiausia nebijoti, nes visada  gali atsirasti galimybių, kaip išsilaikyti rinkoje. Reikia suprasti dėl ko dirbi, kokia tavo ilgalaikė […]

Pavadinimų galia rinkodaroje

pavadinimu galia rinkodaroje, foxiad

Internetinės rinkodaros sritis glaudžiai susijusi su tradicine rinkodara, juk veikia panašūs dėsniai ir priemonės. Pradedant kurti  internetinę svetainę nebeužtenka kritiškai patikrinti domen’o galimybes būti lengvai įsimenamu, lengvai perduodamu žodžiu ir tuo pačiu pretenduojančiu į Google organinės paieškos raktinius žodžius. Kurdami pavadinimą nepagailėkite nei laiko nei energijos, nes tai vienas iš svarbių Jūsų verslo variklių. Pavadinimas, […]

Prekės ženklo vadovo (PŽV) kūrimas

prekes zenklas, brandbook

Šiame straipsnyje pristatomi prekinio ženklo kūrimo etapai, jų eiliškumas ir galimi rezultatai. Analizė. Tai įmonės, kuriai kuriamas PŽV situacijos analizė, kurios metu apibrėžiama misija, vizija, tiksliniai segmentai, veiklos tikslai, konkurencinė aplinka, SWOT analizė ir rinkodaros strategija. Šio etapo rezultatas – geras įmonės ir jos rinkos pažinimas. Panaši analizė turi būti atliekama ir internetinėje erdvėje: raktinių […]

Žaidimizacija (gamification) internetinėje rinkodaroje: istorijų kūrimas

zaidimifikacija internetineje rinkodaroje, gamification

Vienas ryškiausių šiandieninės internetinės rinkodaroje bruožų yra kova dėl dėmesio. Išlaikyti tinklapio ar e. parduotuvės lankytojų susidomėjimą, įtraukti juos į aktyvią veiklą ir sukurti aplinką, į kurią norėtųsi sugrįžti, tampa vienu didžiausių iššūkių ir erdvių kūrybai. Ieškant būdų, kurie paskatintų lankytojus praleisti daugiau laiko tinklapyje, dalintis produktų ar paslaugų informacija bei prisidėti prie turinio kūrimo, […]

Svetainės ir e. parduotuvės: ar fotografijų kokybė didina pardavimus?

Internetiniu parduotuviu kurimas, e-shop

Kiekvieno šiuolaikinio vartotojo sprendimų priėmimui įtaką daro laikas, patogumas ir aiškumas. Net ir galėdami skirti laiko naršymui bei reikiamos informacijos paieškai, svetainės ar e.parduotuvės lankytojai vadovaujasi vartotojiškos visuomenės principais, kurie nurodo, kad vertinga yra tai, kas leidžia: greitai mėgautis daiktu ar paslauga (sugaišti ne daugiau 10 sekundžių pasitenkinimui pasiekti); įdėti kuo mažiau pastangų norimam rezultatui […]

Svetainė ir e. parduotuvė – 3 svarbiausi klausimai

internetiniu svetainiu kurimas

Analizės etapas – tai toks išdidus objektas, stovintis daugelio įmonių procesų aprašymuose. Praktika patvirtina – joks kelias neveda į tikslą, jei nežinai kur eini, todėl prieš diegdami svetaines ar e. parduotuves konsultuojame  įmones ir paprašome atsinešti namų darbus – pabandyti rasti atsakymus į raktinius klausimus:  Kas yra mano klientai? Kas yra mano prekės, paslaugos? Kas esu […]

2014-ieji: komunikacijų ir technologijų naujienos

Komunikacija ir technologijos

Metų sandūra – apibendrinimų ir prognozių laikas. Kviečiame pasižvalgyti, ką 2014-iesiems žada komunikacijų ir technologijų tendencijų apžvalgininkai. Nykstančios ribos Pirmiausia, vis labiau nykstančios ribos tarp šių sričių: klientų noras gauti apčiuopiamą investicijų grąžą iš rinkodaros internete lemia, jog tik techninių sprendimų, pvz. interneto svetainės ar el. parduotuvės, nebeužtenka – rezultatams pasiekti reikalingas ir kokybiškas turinys. […]