Pasaulinis spalvų institutas „Pantone“ paskelbė 2017-ųjų metų spalvą, kuria šiemet tapo „Greenery“. Šviežias ir gaivus „Greenery“ atspalvis yra tarsi naujos pradžios simbolis. Tai pikantiškas gelsvai žalias atspalvis, kuris asocijuojasi su pirmosiomis pavasario dienomis, kai gamtos žaluma atgimsta ir pagyvina viską, kas mus supa. „Greenery“ yra gamtos neutralumas. Kuo žmonės labiau paskendę šiuolaikiniame gyvenime, tuo didesnis […]
Prekės ženklo vadovo (PŽV) kūrimas
Šiame straipsnyje pristatomi prekinio ženklo kūrimo etapai, jų eiliškumas ir galimi rezultatai. Analizė. Tai įmonės, kuriai kuriamas PŽV situacijos analizė, kurios metu apibrėžiama misija, vizija, tiksliniai segmentai, veiklos tikslai, konkurencinė aplinka, SWOT analizė ir rinkodaros strategija. Šio etapo rezultatas – geras įmonės ir jos rinkos pažinimas. Panaši analizė turi būti atliekama ir internetinėje erdvėje: raktinių […]
Žaidimizacija (gamification) internetinėje rinkodaroje: istorijų kūrimas
Vienas ryškiausių šiandieninės internetinės rinkodaroje bruožų yra kova dėl dėmesio. Išlaikyti tinklapio ar e. parduotuvės lankytojų susidomėjimą, įtraukti juos į aktyvią veiklą ir sukurti aplinką, į kurią norėtųsi sugrįžti, tampa vienu didžiausių iššūkių ir erdvių kūrybai. Ieškant būdų, kurie paskatintų lankytojus praleisti daugiau laiko tinklapyje, dalintis produktų ar paslaugų informacija bei prisidėti prie turinio kūrimo, […]