Internetinės parduotuvės – nauda verslui ir klientui
Internetinis apsipirkimas tampa vis dažniau propaguojama apsipirkimo forma. Eurostat duomenimis, Europos Sąjungoje bendras internetu apsipirkinėjančių žmonių rodiklis siekė 65 procentus, o daugiausiai internetu apsipirkinėjo 16-24 metų (68%) ir 25-54 metų (69%) amžiaus grupės.
Pagal statistikos duomenis, internetu 2015 metais pirko 32 procentai Lietuvos gyventojų. Per ketverius metus (2012-2016) Lietuvoje gyvenančių ir internete apsipirkinėjančių žmonių skaičius padidėjo daugiau nei 10 procentų – šis augimas yra vienas didžiausių visoje Europos Sąjungoje ir akivaizdu, kad skaičius kasmet augs.
Internetinė parduotuvė – pelną nešanti investicija
Verslininkai dar ir dabar džiaugiasi, kad turint internetinę parduotuvę išleidžiama žymiai mažiau pinigų nei bandant išlaikyti tradicinę parduotuvę. Internete nereikia mokėti už brangias nuomojamas patalpas, veiklos sąnaudas (sąskaitas, draudimą) ir pardavimų personalą. Žinoma, Jums gali prireikti kelių žmonių, prižiūrinčių internetinės parduotuvės darbus, tačiau išleidžiama pinigų suma bus žymiai mažesnė.
Dėl galimybės prekiauti visame pasaulyje, internetinės parduotuvės verslininkams neša didelį pelną. Verslininkai internetinėse parduotuvėse turi galimybę sekti konkurentų kainas ir esant reikalui į jas reaguoti. Tai reiškia, kad norint pritraukti kuo daugiau vartotojų, kainos gali būti keičiamos greitai ir tikslingai. Verslininkai džiaugiasi, kad internetinėse parduotuvėse lankytojai dažniausiai nusiperka daugiau negu jie tikėjosi.
Patogesnis apsipirkimas bet kuriuo paros metu
Vienas iš didžiausių privalumų perkant internetu iš kliento pusės – patogumas. Elektroninių parduotuvių klientai gali pirkti 24 valandas per parą, kai tuo tarpu tradicinėje parduotuvėje žmonės privalo apsilankyti įprastu darbo laiku. O tai nepatogu tiems klientams, kurių darbo valandos yra ilgos ir kurie neturi galimybės įsigyti reikiamų prekių ar paslaugų jiems patogiu metu. Galimybė apsipirkti internetinėje parduotuvėje leidžia klientui prieiti prie prekių ar paslaugų sąrašo bet kuriuo metu ir iš bet kurio pasaulio kompiuterio.
Platesnė prekių įvairovė ir daugiau galimybių
Laiko taupymas klientui taip pat svarbu. Pirkėjas neturi laukti ilgose tradicinių parduotuvių eilėse. Užsisakius maisto produktų internetu, pristatymas bus atliktas jau po kelių valandų. Tačiau kartais nutinka taip, kad užsakytos prekės reikia laukti keletą dienų ar kartais net mėnesių, jeigu ji siunčiama iš kito miesto ar šalies. Kliento atžvilgiu tai iki šiol yra vienas iš didžiausių internetinės prekybos minusų. Vis dėlto, klientai džiaugiasi galimybe apsipirkti internetinėse parduotuvėse. Internetinė prekyba leidžia įsigyti prekes, kurias galima rasti tik tam tikrose kultūrose, šalyse. Pirkėjai nebėra suvaržyti vietinės rinkos produktų, o tai džiugina ir klientą, ir verslininką.
Elektroninė parduotuvė – puikus pasirinkimas visiems
Naudodami elektroninę parduotuvę sukursite artimesnį ryšį su klientu – pavyzdžiui, Jūsų elektroninėje parduotuvėje gali būti komentarų skiltis, greitojo aptarnavimo laukelis arba prekės įvertinimo galimybė. Tokiu būdu klientas bus patenkintas, o Jūs džiaugsitės elektroninių parduotuvių teikiama nauda. Taigi, turint elektroninę parduotuvę ir pritaikius jai tinkamą prekybos sistemą, Jums visai neprireiks patalpų nuomos savo produkcijai parduoti, o klientų ratas augs greičiau nei bet kada, todėl nepraleiskite progos susikurti sėkmingo verslo planą, į kurį pirmiausia įtrauksite prekybą internetu.
Statistika: Eurostat
Straipsnį parengė
Gintarė Trakelytė. Ji tikisi, kad straipsnis Tau buvo naudingas. Įvertink jį žvaigždutėmis!