2017 metų logotipų dizaino tendencijos

Dizaino tendencijos sparčiai kinta ir norint išlikti moderniu bei traukiančiu akį reikia nuolatos atnaujinti savo įvaizdį. Žinoma, logotipų dizainas nėra išimtis – vienas svarbiausių įmonę reprezentuojančių elementų nuolatos keičia savo vizualųjį pavidalą ir taip siekia atitikti besikeičiančio vartotojo poreikius.

Šiame straipsnyje apžvelgėme pagrindinius logotipų dizaino bruožus, kurie 2017-aisiais bus laikomi gero skonio ir naujoviškumo garantu.

1. Minimalizmas

Rinkoje vyraujant drąsiems, įmantriems ir sudėtingiems logotipams, pats paprasčiausias „plokščio“ dizaino sprendimas gali tapti visišku nugalėtoju, išsiskiriančiu iš savo konkurentų.

Šioje minimalizmo evoliucijoje svarbu užtikrinti, kad minimalistinis dizainas atitiktų tiek praktinę logotipo paskirtį, tiek būtų varomas organizacijos tikslo. Logotipo esmė yra aiškiai ir akimirksniu perduoti vartotojui, kokia veikla organizacija užsiima.

Šiuos logotipus potencialūs klientai dažnai vertina teigiamai, nes tokie logotipai yra lengviau suprantami. Tačiau tai nebūtinai reiškia, kad minimalistinis logotipas visais atvejais bus geresnis nei sudėtingas.

2. Geometrinės figūros

Minimalistiniai, geometriški logotipai ir toliau bus saugus, skoningas bei teisingas pasirinkimas.

Žaidžiant su spalvomis, geometrinėmis formomis ir derinant įvairias linijas galima sukurti vis skirtingo stiliaus logotipą – pradedant plokščiu ir baigiant 3D stiliaus dizainu. Tokio stiliaus logotipai atrodo unikaliai ir moderniai.

3. Negatyvi erdvė

Negatyvios erdvės logotipai – tai srovė, nepaliekanti dizaino pasaulio ir 2017-aisiais.

Paprastai tariant – negatyvi erdvė yra ta erdvė, kuri supa objektą. Ji leidžia apibrėžti objekto ribas ir taip pat suteikia kompozicijai pusiausvyros. Šio stiliaus logotipai sukuria dvejopą vaizdą, o pozityvi ir negatyvi erdvės tarpusavyje konkuruoja dėl vartotojo dėmesio. Prisiminkite garsųjį NBC logotipą, kuriame negatyvi erdvė išnaudota taip, kad būtų sukurta ikoniška povo iliuzija.

4.Vintažas

Vartotojai yra linkę jausti stiprias emocijas praeičiai ir prisiminimams. Vintažiniai logotipai neretai sužadina tokią nostalgiją ir emocijas, kurias sunku atkartoti modernių logotipų pagalba.

Vintažinis logotipas suteikia pasitikėjimą, o taip pat kuria artimesnį ryšį tarp vartotojo ir prekės ženklo. Dažnai tai ir yra tikslai, kurių siekia šiandieninis dizaineris ir klientai, ir akivaizdu, kad siekis perteikti stiprias nostalgiškas emocijas dar labiau populiarės 2017-aisiais.

Tačiau būkite atsargūs, nes vintažinis logotipas gali komunikuoti prekės ženklą ir kaip senamadišką arba „įstrigusį praeityje“. Prieš kuriant tokį logotipą būtina atidžiai apsvarstyti visas detales, nes sukurtas pasenusio prekės ženklo įvaizdis gali destruktyviai veikti jūsų įmonės augimą ir bendrą įvaizdį.

5. Formų supaprastinimas

Atėjo tas laikas, kai logotipų ir prekės ženklų kūrime vis labiau norima išlaikyti švarą ir grynumą.

Neseniai atnaujintų Mastercard ir Airbnb logotipų pavyzdžiai rodo, kad net ir globalaus masto įmonėse triukšmingi logotipai vis dažniau keičiami į supaprastintas jų versijas arba yra iš esmės atnaujinami.

6. Linijinė grafika

Pradėjusi kilti į populiarumo viršūnę 2015-aisiais, linijinės grafikos logotipų tendencija vis dar neapleidžia savo pozicijos.

Šio stiliaus logotipuose naudojama tolygaus storio vienspalvė linija, suteikianti logotipams minimalizmo prieskonį. Dažniausiai šį sprendimą linkę rinktis tie prekių ženklai, kurie nori save pozicionuoti smagiai, moderniai ir nevaržomai. Žiūrint į netolimą ateitį galima nuspėti, kad dizaineriai bus linkę kūrybiškai išnaudoti šią tendenciją jungdami drauge su negatyvios erdvės dizainu.

7. Piešimas ranka

Ranka piešta grafika buvo populiari jau 2016-aisiais, ir akivaizdu, kad ranka pieštų logotipų tendencija šiemet dar labiau išryškės – tokie dizaino sprendimai itin taikliai atskleidžia produkto autentiškumą.

Tokie logotipai ypatingai populiarūs maisto ir gėrimų industrijoje, kur verslininkai yra pasiryžę kuo labiau išsiskirti iš konkurentų rinkdamiesi neįprastą ir madingą viso produkto dizainą.

Ranka piešti logotipai komunikuoja šilumą, patikimumą ir charizmą – tris komponentus, kuriuos sunku perteikti naudojant kompiuterinės grafikos programas. Žvelgiant į 2017-uosius tikėtina, kad dizaineriai šiems logotipams naudos gausesnį spalvų spektrą, eksperimentuos su skirtingais tonais ir sodrumu.

8. Judantys logotipai

Judančių logotipų tendencija dizaino pasaulyje nebėra visiškai nauja. Deja, apie ją kalbama pakankamai nedaug.

Dinamiškas ir energingas judantis logotipas neabejotinai sukuria modernumo ir inovatyvumo įspūdį, be to, padeda prekės ženklui išsiskirti iš konkurentų tarpo ir atkreipti vartotojo dėmesį. Tačiau turėkite omenyje, kad toks pasirinkimas nėra tinkamas visais atvejais. Prieš kuriant logotipą būtina apgalvoti, kaip dažnai jį naudosite fizinėje ir internetinėje erdvėje. Taip pat svarbu apsvarstyti, ar toks logotipas bus tikrai ilgaamžis ir ar jūsų prekės ženklas vartotojui atrodys patikimai.


Reziumė

Šiemet bus gana daug pokyčių, tačiau svarbu neužmiršti, kad nepaisant to, jog logotipų tendencijos keičiasi kasmet, pagrindinė logotipo filosofija ir prasmė nekinta – logotipas kuriamas ne tik tam, kad paliktų ilgalaikį įspūdį vartotojui. Svarbiausia, kad logotipas aiškiai komunikuotų prekės ženklo idėją ir atitiktų įmonės vertybes.

2016 metų logotipų dizaino tendencijas rasite čia.

Straipsnį parengė
Ieva Linkevičiūtė. Ji tikisi, kad straipsnis buvo naudingas. Įvertink jį žvaigždutėmis!

Šaltiniai:
Just Creative
Freepik
Hubspot
99 designs

[Viso: 3    Vidurkis: 5/5]