Amerikiečių žurnalistas ir 2006 metų JAV atminties čempionato nugalėtojas Joshua Foer vienoje iš savo knygų rašė, jog kažką įsimename tada kai tai yra aktualu, reikšminga ir spalvinga. Visi iš šių aspektų yra būtini ir internetinėje rinkodaroje. Kuriant internetinę svetainę, el. parduotuvę, prekinį ženklą ar naujienlaiškį labai svarbu padaryti, kad tai būtų aktualu ir reikšminga potencialiam […]
11 sėkmingo tinklalapio savybių
Ar nusistatėte, kokių rezultatų reikia jūsų verslui? Padidinti klientų skaičių? Pardavimus? Pelnyti klientų pasitikėjimą ir lojalumą? Šiame straipsnyje pateikiamos pačios svarbiausios svetainės kūrimo ypatybės, kurios padės ne tik įsitvirtinti smulkiajam verslui, bet ir padidinti pardavimų apimtis bei klientų skaičių valdant didesnį verslą. Tinklalapio projektavimo pagrindinis tikslas – palengvinti vartotojų informacijos paieškas. Gerai sukurtų svetainių turinys turėtų būti […]
Logotipų kūrimas: kūrybiškumas be įžvalgumo yra bevertis
Logotipų kūrimas – tai tema verta dėmesio dėl dviejų priežasčių. Pirma – logotipas tai itin svarbi vizualinės komunikacijos priemonė. Antra – prekinių ženklų kūrėjams ir logotipų užsakovams naudinga žinoti prekinių ženklų kūrimo tendencijas. Džiugu, kad vis daugiau vadovų supranta, kad prekinis ženklas ir logotipas yra skirtingi savo apimtimi, tikslais ir reikšme. Prekinio ženklo kūrimą sudaro 3 […]
Komunikacija ne tik socialiniams tinklams: 3 komunikacijos interneto svetainėje gairės
Ar žinote, kokią komunikacijos internete strategiją pasirinkti – komunikuoti socialiniuose tinkluose ar svetainėje? Tiesa ta, kad abu paminėti būdai gali būti veiksmingi, tik nebūtinai jums. Pirmas ir bene svarbiausias klausimas, kurio galite savęs paklausti – kur „gyvena“ mano tikslinė klientų grupė?[1] ir atsakius, didžiausią dėmesį sutelkti ties ta erdve ar erdvėmis. Kone kiekvienas produktyvaus ir […]
Svetainių kūrimas – Ilgalaikė verslo perspektyva internete
Tik įsikūrusią FoxiAD įmonę pastebėjo UAB „Verslo žinios“. Jų dėmesį patraukė etiškas požiūris į verslą, ypač į darbuotojus. Duodant interviu žurnalistė sutiko, jog internetinės rinkodaros rinka yra perpildyta įmonių pasiūlymų, čia dominuoja didelė ir stipri konkurencija, tačiau svarbiausia nebijoti, nes visada gali atsirasti galimybių, kaip išsilaikyti rinkoje. Reikia suprasti dėl ko dirbi, kokia tavo ilgalaikė […]
Pavadinimų galia rinkodaroje
Internetinės rinkodaros sritis glaudžiai susijusi su tradicine rinkodara, juk veikia panašūs dėsniai ir priemonės. Pradedant kurti internetinę svetainę nebeužtenka kritiškai patikrinti domen’o galimybes būti lengvai įsimenamu, lengvai perduodamu žodžiu ir tuo pačiu pretenduojančiu į Google organinės paieškos raktinius žodžius. Kurdami pavadinimą nepagailėkite nei laiko nei energijos, nes tai vienas iš svarbių Jūsų verslo variklių. Pavadinimas, […]
Prekės ženklo vadovo (PŽV) kūrimas
Šiame straipsnyje pristatomi prekinio ženklo kūrimo etapai, jų eiliškumas ir galimi rezultatai. Analizė. Tai įmonės, kuriai kuriamas PŽV situacijos analizė, kurios metu apibrėžiama misija, vizija, tiksliniai segmentai, veiklos tikslai, konkurencinė aplinka, SWOT analizė ir rinkodaros strategija. Šio etapo rezultatas – geras įmonės ir jos rinkos pažinimas. Panaši analizė turi būti atliekama ir internetinėje erdvėje: raktinių […]
Žaidimizacija (gamification) internetinėje rinkodaroje: istorijų kūrimas
Vienas ryškiausių šiandieninės internetinės rinkodaroje bruožų yra kova dėl dėmesio. Išlaikyti tinklapio ar e. parduotuvės lankytojų susidomėjimą, įtraukti juos į aktyvią veiklą ir sukurti aplinką, į kurią norėtųsi sugrįžti, tampa vienu didžiausių iššūkių ir erdvių kūrybai. Ieškant būdų, kurie paskatintų lankytojus praleisti daugiau laiko tinklapyje, dalintis produktų ar paslaugų informacija bei prisidėti prie turinio kūrimo, […]
Svetainės ir e. parduotuvės: ar fotografijų kokybė didina pardavimus?
Kiekvieno šiuolaikinio vartotojo sprendimų priėmimui įtaką daro laikas, patogumas ir aiškumas. Net ir galėdami skirti laiko naršymui bei reikiamos informacijos paieškai, svetainės ar e.parduotuvės lankytojai vadovaujasi vartotojiškos visuomenės principais, kurie nurodo, kad vertinga yra tai, kas leidžia: greitai mėgautis daiktu ar paslauga (sugaišti ne daugiau 10 sekundžių pasitenkinimui pasiekti); įdėti kuo mažiau pastangų norimam rezultatui […]
Svetainės elementų išdėstymas ir populiariausios klaidos
Šiame 15 minučių trukmės vaizdo klipe aptariama svetainių nauda verslui, atkreipiamas dėmesys į svarbiausius svetainių elementus ir dažniausiai daromas klaidas.
Svetainė ir e. parduotuvė – 3 svarbiausi klausimai
Analizės etapas – tai toks išdidus objektas, stovintis daugelio įmonių procesų aprašymuose. Praktika patvirtina – joks kelias neveda į tikslą, jei nežinai kur eini, todėl prieš diegdami svetaines ar e. parduotuves konsultuojame įmones ir paprašome atsinešti namų darbus – pabandyti rasti atsakymus į raktinius klausimus: Kas yra mano klientai? Kas yra mano prekės, paslaugos? Kas esu […]
2014-ieji: komunikacijų ir technologijų naujienos
Metų sandūra – apibendrinimų ir prognozių laikas. Kviečiame pasižvalgyti, ką 2014-iesiems žada komunikacijų ir technologijų tendencijų apžvalgininkai. Nykstančios ribos Pirmiausia, vis labiau nykstančios ribos tarp šių sričių: klientų noras gauti apčiuopiamą investicijų grąžą iš rinkodaros internete lemia, jog tik techninių sprendimų, pvz. interneto svetainės ar el. parduotuvės, nebeužtenka – rezultatams pasiekti reikalingas ir kokybiškas turinys. […]