rinkodara

Neurodizainas

Sulciu Tropicana pakuotes pokyciai, kurie leme pardavimu pokycius

Kiekvienas pardavėjas rūpinasi savo prekinio ženklo žinomumu, nepaisant to, kiek pats prekinis ženklas yra išvystytas. Tai gali būti profesionalus logotipas su visa stiliaus knyga (angl. brandbook), parduotuvės pavadinimas, turintis savo spalvas ir vizualų pavidalą arba paprasčiausias tekstas, kviečiantis galimą vartotoją pasirinkti konkretų prekinį ženklą. Norint patobulinti savo prekės ženklą ir išsiskirti iš konkurentų, šiuolaikinė rinkodara siūlo įdomų […]

Animuoti personažai rinkodaroje

Animaciniai veikėjai dažnai naudojami įvairiuose rinkodaros sprendimuose. Jie atsiranda ne tik ant produktų pakuočių, bet yra naudojami ir įvairiose reklamose, aiškinamojoje vaizdinėje medžiagoje. Taip pasakojamos istorijos ir pristatomos idėjos yra pateikiamos patraukliai bei visiems suprantamu būdu, todėl animuoti vaizdo klipai ir trumpi filmukai gali daryti įtaką tam visuomenės segmentui, kuriam ir yra skirta informacija. Dėl šių […]

Spalvų parinkimo teorijos

Amerikiečių žurnalistas ir 2006 metų JAV atminties čempionato nugalėtojas Joshua Foer vienoje iš savo knygų rašė, jog kažką įsimename tada kai tai yra aktualu, reikšminga ir spalvinga. Visi iš šių aspektų yra būtini ir internetinėje rinkodaroje. Kuriant internetinę svetainę, el. parduotuvę, prekinį ženklą ar naujienlaiškį labai svarbu padaryti, kad tai būtų aktualu ir reikšminga potencialiam […]

11 sėkmingo tinklalapio savybių

imones informacija, kaladeles su ikonom

Ar nusistatėte, kokių rezultatų reikia jūsų verslui? Padidinti klientų skaičių? Pardavimus? Pelnyti klientų pasitikėjimą ir lojalumą? Šiame straipsnyje pateikiamos pačios svarbiausios svetainės kūrimo ypatybės, kurios padės ne tik įsitvirtinti smulkiajam verslui, bet ir padidinti pardavimų apimtis bei klientų skaičių valdant didesnį verslą. Tinklalapio projektavimo pagrindinis tikslas – palengvinti vartotojų informacijos paieškas. Gerai sukurtų svetainių turinys turėtų būti […]

Kaip sukurti tinkamą šūkį verslui?

Rasymo momentas paveikslelyje

Sėkmingi verslo šūkiai (angl. Slogan) yra gana paprasti ir lengvai įsimenami. Pavyzdžiui, išgirdę „Just do it“, dauguma žmonių jau žinotų, kokios kompanijos logotipas puikuojasi šalia šūkio. Šūkis – vienas iš prekinio ženklo elementų, reikšmingas tiek, kiek ir kiti elementai (logotipas, šriftai, spalvos ir kt.). Šūkis puikiai komunikuoja pagrindinę įmonės žinutę klientams. Kokia žinutė turi būti iškomunikuota šūkyje? […]

Smulkusis verslas: kuriame prekybos strategiją

trys klausimai, kuriuos sau turetu uzduoti kiekviena organizacija

Pirmas žingsnis į sėkmingą prekybos strategiją yra apibrėžti norimus pasiekti rezultatus. Antras žingsnis – pasirinkti teisingus įrankius, kurie padės siekti rezultatų. Šiame straipsnyje rekomenduosime kelias nemokamas priemones, kurios padės jums išsiskirti iš konkurentų tarpo ir stumtelės verslą į priekį. Nr. 1 – dėmesys esamai situacijai Prieš pradedant kurti pardavimų planą smulkiajam verslui, reikėtų atlikti analizę, atsakyti […]

Paveikslėlių svarba internetinėje rinkodaroje

Paveiksleliu svarba internetineje rinkodaroje

Paveikslėlių svarba internetinėje rinkodaroje yra nenuginčijama. Tobulėjant socialiniams tinklams, tokiems kaip Instagram ir Pinterest matome, kad žmonės teigiamai reaguoja į paveikslėlius ir jie tampa svarbiu rinkodaros elementu. Pasak statistikos, 65 procentai populiacijos turi regimąją atmintį, ir 90 procentų informacijos, perduodamos į mūsų smegenis, yra vaizdinė. Paveikslėlių įtraukimas į straipsnio turinį didina tikimybę, kad Jūsų straipsnis bus […]