Kiekvienas pardavėjas rūpinasi savo prekinio ženklo žinomumu, nepaisant to, kiek pats prekinis ženklas yra išvystytas. Tai gali būti profesionalus logotipas su visa stiliaus knyga (angl. brandbook), parduotuvės pavadinimas, turintis savo spalvas ir vizualų pavidalą arba paprasčiausias tekstas, kviečiantis galimą vartotoją pasirinkti konkretų prekinį ženklą. Norint patobulinti savo prekės ženklą ir išsiskirti iš konkurentų, šiuolaikinė rinkodara siūlo įdomų […]
Spalvų tendencijos
Pasaulinis spalvų institutas „Pantone“ paskelbė 2017-ųjų metų spalvą, kuria šiemet tapo „Greenery“. Šviežias ir gaivus „Greenery“ atspalvis yra tarsi naujos pradžios simbolis. Tai pikantiškas gelsvai žalias atspalvis, kuris asocijuojasi su pirmosiomis pavasario dienomis, kai gamtos žaluma atgimsta ir pagyvina viską, kas mus supa. „Greenery“ yra gamtos neutralumas. Kuo žmonės labiau paskendę šiuolaikiniame gyvenime, tuo didesnis […]
Logotipų kūrimas: kūrybiškumas be įžvalgumo yra bevertis
Logotipų kūrimas – tai tema verta dėmesio dėl dviejų priežasčių. Pirma – logotipas tai itin svarbi vizualinės komunikacijos priemonė. Antra – prekinių ženklų kūrėjams ir logotipų užsakovams naudinga žinoti prekinių ženklų kūrimo tendencijas. Džiugu, kad vis daugiau vadovų supranta, kad prekinis ženklas ir logotipas yra skirtingi savo apimtimi, tikslais ir reikšme. Prekinio ženklo kūrimą sudaro 3 […]
Pavadinimų galia rinkodaroje
Internetinės rinkodaros sritis glaudžiai susijusi su tradicine rinkodara, juk veikia panašūs dėsniai ir priemonės. Pradedant kurti internetinę svetainę nebeužtenka kritiškai patikrinti domen’o galimybes būti lengvai įsimenamu, lengvai perduodamu žodžiu ir tuo pačiu pretenduojančiu į Google organinės paieškos raktinius žodžius. Kurdami pavadinimą nepagailėkite nei laiko nei energijos, nes tai vienas iš svarbių Jūsų verslo variklių. Pavadinimas, […]
Prekės ženklo vadovo (PŽV) kūrimas
Šiame straipsnyje pristatomi prekinio ženklo kūrimo etapai, jų eiliškumas ir galimi rezultatai. Analizė. Tai įmonės, kuriai kuriamas PŽV situacijos analizė, kurios metu apibrėžiama misija, vizija, tiksliniai segmentai, veiklos tikslai, konkurencinė aplinka, SWOT analizė ir rinkodaros strategija. Šio etapo rezultatas – geras įmonės ir jos rinkos pažinimas. Panaši analizė turi būti atliekama ir internetinėje erdvėje: raktinių […]
Žaidimizacija (gamification) internetinėje rinkodaroje: istorijų kūrimas
Vienas ryškiausių šiandieninės internetinės rinkodaroje bruožų yra kova dėl dėmesio. Išlaikyti tinklapio ar e. parduotuvės lankytojų susidomėjimą, įtraukti juos į aktyvią veiklą ir sukurti aplinką, į kurią norėtųsi sugrįžti, tampa vienu didžiausių iššūkių ir erdvių kūrybai. Ieškant būdų, kurie paskatintų lankytojus praleisti daugiau laiko tinklapyje, dalintis produktų ar paslaugų informacija bei prisidėti prie turinio kūrimo, […]