Ar žinote, kokią komunikacijos internete strategiją pasirinkti – komunikuoti socialiniuose tinkluose ar svetainėje? Tiesa ta, kad abu paminėti būdai gali būti veiksmingi, tik nebūtinai jums. Pirmas ir bene svarbiausias klausimas, kurio galite savęs paklausti – kur „gyvena“ mano tikslinė klientų grupė?[1] ir atsakius, didžiausią dėmesį sutelkti ties ta erdve ar erdvėmis. Kone kiekvienas produktyvaus ir […]
Svetainės elementų išdėstymas ir populiariausios klaidos
Šiame 15 minučių trukmės vaizdo klipe aptariama svetainių nauda verslui, atkreipiamas dėmesys į svarbiausius svetainių elementus ir dažniausiai daromas klaidas.
Svetainė ir e. parduotuvė – 3 svarbiausi klausimai
Analizės etapas – tai toks išdidus objektas, stovintis daugelio įmonių procesų aprašymuose. Praktika patvirtina – joks kelias neveda į tikslą, jei nežinai kur eini, todėl prieš diegdami svetaines ar e. parduotuves konsultuojame įmones ir paprašome atsinešti namų darbus – pabandyti rasti atsakymus į raktinius klausimus: Kas yra mano klientai? Kas yra mano prekės, paslaugos? Kas esu […]
2014-ieji: komunikacijų ir technologijų naujienos
Metų sandūra – apibendrinimų ir prognozių laikas. Kviečiame pasižvalgyti, ką 2014-iesiems žada komunikacijų ir technologijų tendencijų apžvalgininkai. Nykstančios ribos Pirmiausia, vis labiau nykstančios ribos tarp šių sričių: klientų noras gauti apčiuopiamą investicijų grąžą iš rinkodaros internete lemia, jog tik techninių sprendimų, pvz. interneto svetainės ar el. parduotuvės, nebeužtenka – rezultatams pasiekti reikalingas ir kokybiškas turinys. […]