el. prekyba

Internetinė rinkodara – vienas populiariausių būdų reklamuoti savo verslą?

ivairiu rodikliu ismatavimas statistiniais duomenimis

Kuriant rinkodaros planą kiekvienas verslas susiduria su plačiu galimybių ir tikslų įgyvendinimo spektru. Rinkodaros įrankiai svyruoja nuo tradicinių priemonių, tokių kaip skelbimų spausdinimas, radijo ir televizijos reklamos iki naujųjų technologijų panaudojimo tinklaraščio, reklaminių juostų kūrimui ir socialinių tinklų rinkodarai. Tradicinė ar internetinė rinkodara? Daug kam kyla klausimas – ar naudoti internetinę rinkodarą ar pasikliauti tradicine? Kuri geresnė, […]

Internetinės parduotuvės – nauda verslui ir klientui

Banko kortele, telefonas, tusinukas, uzrasu knygute

Internetinis apsipirkimas tampa vis dažniau propaguojama apsipirkimo forma. Eurostat duomenimis, Europos Sąjungoje bendras internetu apsipirkinėjančių žmonių rodiklis siekė 65 procentus, o daugiausiai internetu apsipirkinėjo 16-24 metų (68%) ir 25-54 metų (69%) amžiaus grupės. Pagal statistikos duomenis, internetu 2015 metais pirko 32 procentai Lietuvos gyventojų. Per ketverius metus (2012-2016) Lietuvoje gyvenančių ir internete apsipirkinėjančių žmonių skaičius padidėjo daugiau nei […]