1. Atsakykite sau, kas esate
Norint, kad jūsų interneto svetainės ar elektroninės parduotuvės kūrimas netaptų populiarių tendencijų ar rinkodaros teorijų vaikymusi, atsispirkite nuo savo ir tik savo unikalumo bei išskirtinumo. Tai padės aiškiai apibrėžti tikslus ir nesiblaškyti tarp nesuskaičiuojamų verslo idėjų, patarėjų ir krypčių.
Sau ir kitiems įvardinus verslo savąjį „Aš“, galima pradėti kurti atpažįstamą verslo veidą/tapatybę – prekinį ženklą.
2. Sukurkite verslo veidą ar tapatybę
Prekės ženklo kūrimas gali būti kiek ilgesnis procesas nei tikitės, tad vertinkite šį laiką kaip investiciją į ilgalaikius jūsų verslo tikslus. Atsiminkite, kad prekės ženklo kūrimas apima vaizdą, idėją, komunikaciją ir tai, ką apie jį sako patys klientai, pirkėjai, vartotojai.
Kitaip tariant, verslo veidą kuriate ne tik jūs, dizaineris ir rinkodaros specialistas, bet ir jūsų auditorija plačiąja prasme.
3. Kurkite ne produktus ar paslaugas, bet patirtis
Kuriant patirtis, prireiks ne tik konkrečių veiksmų, skatinančių spausti, pirkti, klausti ar registruotis, bet kūrybiškumo ir „aiškiaregystės“, mėginant suprasti savo potencialių klientų norus, lūkesčius ir slaptus troškimus.
Paklauskite savęs – kokius jausmus, pojūčius ir asociacijas sukelia produktas/paslauga, kurią siūlote? Kuo atviresni būsite sau, tuo didesnė tikimybė išgirsti tikruosius klientų poreikius.