Laiku užbaigtas projektas
99% projektų įgyvendiname laiku, neviršydami sutarto biudžeto. Klientas bendrauja tik su projektų vadovu, nesusitikdamas su programuotojais ir dizaineriu. Pastarieji koncentruojasi į darbų atlikimą, tuo tarpu projektų vadovo užduotis kokybiškai komunikuoti ir paskirstyti darbus. Taigi, lai visi daro tai, ką išmano geriausiai!
Operatyvus reagavimas per 2 val
FoxiAD specialistų ryšio priemonės yra integruotos su aptarnavimo sistema (Help desk), todėl galime užtikrinti greitą reagavimą į kliento užklausas: operatyviai atsakome į klausimus, konsultuojame, informuojame apie darbų eigą.
Garantija programavimo darbams
Klientų svetainėms suteikiame atliktų darbų garantiją. Nors klaidų nebijome ir visada jas ištaisome, įvedėme 12 mėn terminą, kad klientas būtų suinteresuotas testuoti, pastebėti klaidas ir tuo pačiu išmoktų savarankiškai dirbti su svetainėje esančiu funkcionalumu.
Profesionalus aptarnavimas Klientų zonoje (help desk)
FoxiAD specialistų ryšio priemonės yra integruotos su aptarnavimo sistema (Help desk), todėl klientų įvestos užklausos nepasiklysta asmeninėse pašto dėžutėse – pakliūna aptarnaujančiam projektų vadovui, o iš ten nukreipiamos konkretiems specialistams. Tokiu būdu užtikriname, kad į kliento klausimus atsakytų profesionalai. Sisteminis kliento užklausų fiksavimas – puikus kontrolės įrankis, nes leidžia stebėti reagavimo laiką, darbų eigą bei atsakingų darbuotojų darbo kokybę.
Etiškas požiūris į verslą ir soc. atsakomybė
FoxiAD komandoje kuriame įmonės tradicijas, kokybiškus komunikacijos procesus, laikomės etikos ir socialinės atsakomybės, nes geras įmonės vardas ir tikros klientų rekomendacijos yra vienintelė FoxiAD reklama.
Įmonėje kuriame įkvepiančią, lanksčią aplinką, kurioje gali dirbti ir mokslus baigiantis Iniciatyvus studentas, norintis save realizuoti Jaunas profesionalas, o taip pat Mama ar Tėtis, nes FoxiAD lapinas džentelmenas pats yra vedęs ir turi vaikų. FoxiAD komanda tiki, jog gerumas grįžta, gal ne tiesiogiai mums, bet kitiems.