Atsiliepimai

www.nerijus-murauskas.lt
Kai gavau pasiūlymą susitikti su FoxiAD vadove, jau nuo pirmųjų pokalbio minučių supratau, kad bendradarbiausime - labai gerai moka išsiaiškinti poreikį.
pabiruciusveikata.lt atstove Audrone
www.pabiruciusveikata.lt
„FoxiAD darbas pateisino visus lūkesčius. Nebuvo jokių nesklandumų šalinant klaidas, tobulinant tam tikrus funkcionalumus“ - „Pabiručių sveikata“ valdytoja Audronė Mulevičienė

Kodėl mes?

Dauguma klientų pateikė rašytinį FoxiAD įvertinimą apie internetinių svetainių kūrimą, tęsia bendradarbiavimą ir rekomenduoja mus kitiems. Tai vienintelė FoxiAD reklama!

Visus projektus pradedame nuo internetinės rinkos statistikos ir taktikos. Kai sužinome realybę ir išmatuojamus tikslus, keliai į juos tampa tiesūs. Svetainių kūrimas nuo pat pradžių yra sutelkiamas į rinkodaros strategiją.

99% projektų įgyvendiname laiku, neviršydami sutarto biudžeto. Klientas bendrauja tik su projektų vadovu, nesusitikdamas su programuotojais ir dizaineriu. Taip garantuojamas sklandus internetinių svetainių kūrimas. Lai visi daro tai, ką išmano geriausiai!

Daugiau

Prieš pradedant kurti internetinį puslapį arba e.parduotuvę

1. Atsakykite sau, kas esate

Norint, kad jūsų interneto svetainės ar elektroninės parduotuvės kūrimas netaptų populiarių tendencijų ar rinkodaros teorijų vaikymusi, atsispirkite nuo savo ir tik savo unikalumo bei išskirtinumo. Tai padės aiškiai apibrėžti tikslus ir nesiblaškyti tarp nesuskaičiuojamų verslo idėjų, patarėjų ir krypčių.

Sau ir kitiems įvardinus verslo savąjį „Aš“, galima pradėti kurti atpažįstamą verslo veidą/tapatybę – prekinį ženklą.

2. Sukurkite verslo veidą ar tapatybę

Prekės ženklo kūrimas gali būti kiek ilgesnis procesas nei tikitės, tad vertinkite šį laiką kaip investiciją į ilgalaikius jūsų verslo tikslus. Atsiminkite, kad prekės ženklo kūrimas apima vaizdą, idėją, komunikaciją ir tai, ką apie jį sako patys klientai, pirkėjai, vartotojai.

Kitaip tariant, verslo veidą kuriate ne tik jūs, dizaineris ir rinkodaros specialistas, bet ir jūsų auditorija plačiąja prasme.

3. Kurkite ne produktus ar paslaugas, bet patirtis

Kuriant patirtis, prireiks ne tik konkrečių veiksmų, skatinančių spausti, pirkti, klausti ar registruotis, bet kūrybiškumo ir „aiškiaregystės“, mėginant suprasti savo potencialių klientų norus, lūkesčius ir slaptus troškimus.

Paklauskite savęs – kokius jausmus, pojūčius ir asociacijas sukelia produktas/paslauga, kurią siūlote? Kuo atviresni būsite sau, tuo didesnė tikimybė išgirsti tikruosius klientų poreikius.