Teisingas šriftų pasirinkimas internetinėje svetainėje lemia, ką lankytojas mano apie bendrą jūsų svetainės dizainą ir kaip jis suvokia svetainės turinį. Norėdami, kad lankytojas nepaliktų jūsų svetainės vos ją atsidaręs, turėtumėte suprasti, kur ir kokius šriftus naudoti. Kartais nutinka ir taip, kad tam tikri internetinės svetainės šriftai nepalaiko lietuviškų rašmenų. Esant tokiai situacijai jūsų svetainėje patalpintą turinį skaitys […]
Web dizaino įtaka atsiliepimams iš lūpų į lūpas
Egzistuojant įvairioms reklamos formoms, dauguma verslininkų labiausiai vertina reklamą, kuri yra platinama iš lūpų į lūpas (angl. Word Of Mouth – (WOM)). Šis reklamos būdas yra puikus ne tik dėl to, kad yra pigiausias iš visų žinomų (nes yra nemokamas), tačiau ir dėl greito bei užtikrinto adresato pasiekimo. Reklama iš lūpų į lūpas – procesas, kurio metu […]
2017 metų web dizaino tendencijos
Dizainu besidomintiems ir iš to duoną valgantiems žmonėms itin svarbu domėtis tendencijomis, kurios keičiasi gana intensyviai. Web dizainas – ta sritis, kuri juda į priekį dar intensyviau, nes vartotojų poreikiai sparčiai keičiasi, o naujai kuriamos technologijos ir funkcionalumai greitai užima senesnių vietą. Dažniausiai dizaino srities profesionalai ir kritikai net vertina dizaino darbus atsižvelgdami tai, kaip […]
Spalvų tendencijos
Pasaulinis spalvų institutas „Pantone“ paskelbė 2017-ųjų metų spalvą, kuria šiemet tapo „Greenery“. Šviežias ir gaivus „Greenery“ atspalvis yra tarsi naujos pradžios simbolis. Tai pikantiškas gelsvai žalias atspalvis, kuris asocijuojasi su pirmosiomis pavasario dienomis, kai gamtos žaluma atgimsta ir pagyvina viską, kas mus supa. „Greenery“ yra gamtos neutralumas. Kuo žmonės labiau paskendę šiuolaikiniame gyvenime, tuo didesnis […]
Svetainės ir e. parduotuvės: ar fotografijų kokybė didina pardavimus?
Kiekvieno šiuolaikinio vartotojo sprendimų priėmimui įtaką daro laikas, patogumas ir aiškumas. Net ir galėdami skirti laiko naršymui bei reikiamos informacijos paieškai, svetainės ar e.parduotuvės lankytojai vadovaujasi vartotojiškos visuomenės principais, kurie nurodo, kad vertinga yra tai, kas leidžia: greitai mėgautis daiktu ar paslauga (sugaišti ne daugiau 10 sekundžių pasitenkinimui pasiekti); įdėti kuo mažiau pastangų norimam rezultatui […]
Svetainės elementų išdėstymas ir populiariausios klaidos
Šiame 15 minučių trukmės vaizdo klipe aptariama svetainių nauda verslui, atkreipiamas dėmesys į svarbiausius svetainių elementus ir dažniausiai daromas klaidas.
Svetainė ir e. parduotuvė – 3 svarbiausi klausimai
Analizės etapas – tai toks išdidus objektas, stovintis daugelio įmonių procesų aprašymuose. Praktika patvirtina – joks kelias neveda į tikslą, jei nežinai kur eini, todėl prieš diegdami svetaines ar e. parduotuves konsultuojame įmones ir paprašome atsinešti namų darbus – pabandyti rasti atsakymus į raktinius klausimus: Kas yra mano klientai? Kas yra mano prekės, paslaugos? Kas esu […]